2011-03-17

Rapport från Retromässan






Som ni kanske redan vet så var en del av mina produkter på Retromässan i helgen. Det var Signerat som medverkade och jag hade blivit tillfrågad att vara med. Självklart tackade jag ja! Jag passade även på att åka dit tillsammans med man och son. Det var riktigt kul att äntligen träffa Anna och Maria som driver Signerat och det var riktigt kul att besöka mässan.

Efter att ha stått i kö en bra stund kom vi äntligen in. Det var något speciellt att se mängder av tyger, lampor, porslin, glas och möbler i precis den stil som jag älskar. Det var också något speciellt att stå bredvid Signerats monter och se kunder köpa mina produkter "live".

Du kan läsa om Retromässan på en mängd andra bloggar. Jag rekommenderar Signerats och Trendgruppens. Mest för att jag och/eller mina katter omnämns!

Inga kommentarer: