2010-07-15

Inredningsdetaljer#1


Jag har tänkt att regelbundet visa detaljer ur mitt hem som jag är extra nöjd med. Först ut blir mina Pantonemuggar. Jag hittade två av dem i London Graphic Center. En fantastisk affär som jag hittade av en slump i Covent garden när jag hälsade på min bror som bodde i London ett par år. London Graphic Center är fylld av bland annat papper, block, färg och inte minst mängder utav pennor. Jag älskar pennor! Dessutom fanns dessa underbara muggar och jag köpte två gröna.

När jag kom tillbaka hem googlade jag efter muggarna och upptäckte att de även fanns i orange, orange 21 c, vilket är en av mina favoritfärger. Jag höll ögonen öppna överallt och hittade tillslut den orangea muggen i Aalborg under en Danmarkssemester. Min trio blev komplett. Nu har jag sett att de även har kommit till Sverige, men jag tror att jag var ganska ensam om dem 2007.

1 kommentar:

ered sa...

det finns jätte jätte många vackra färger på pantone muggarna som går att klicka hm rån amazon.com :)
fin blogg förresten!